• Tribune voor SV Halle

Een groep fanatieke voetballers en supporters van onze club heeft de afgelopen weken het geweldige idee gekregen om een tribune te bouwen langs het hoofdveld. Hoe mooi zou het zijn als ons trouwe publiek lekker droog en uit de wind kan zitten? En misschien komt er nog extra publiek bij? En hopelijk heeft het een aanzuigende werking voor nieuwe leden, wie wil er nu niet voor een volle tribune spelen?

Begin december hebben we een commissie samengesteld om de haalbaarheid te onderzoeken. Is er een vergunning nodig? Hoe groot moet de tribune worden? Stoeltjes of banken? Verwarming voor in de winter? Geluidsinstallatie? Hoeveel gaat het eigenlijk kosten? Hoe kunnen we het financieren? Allemaal vragen waar over nagedacht moet worden.

Half december hebben we onze plannen aan het bestuur van SV Halle gepresenteerd. Uiteraard hadden we al onderzoek gedaan naar de kosten, we hebben een technische tekening gemaakt en een mooie schets van de tribune. Het bestuur was positief en heeft ons groenlicht gegeven om te onderzoeken of we het financieel rond kunnen krijgen.

Tijdens het Knalbal zijn we van start gegaan met onze campagne. We hebben een grote banner in de entree van de tent geplaatst. Met als doel mensen enthousiast te maken. Dit is zeker gelukt! Ook hebben we een mooi bedrag opgehaald met onze ‘Halsblauwe’ melkbussen.

Hoe gaan we het financieren?

Het is bekend dat onze vereniging beperkte financiële middelen heeft. De bouw van een tribune, hoe mooi ook, heeft geen prioriteit. We willen dan ook dit project realiseren zonder aanspraak te maken op middelen van de club. Er hoeft dus geen ander project binnen de club voor te wijken.

Wij zoeken een aantal bedrijven in de omgeving van Halle die ons financieel willen steunen. We hebben verschillende sponsorpakketten. De financiële steun is éénmalig. U krijgt, afhankelijk van het pakket, naamsvermelding op de tribune (reclamebord) en op de website van SV Halle. Uiteraard bent u iedere thuiswedstrijd van harte welkom om lekker warm te zitten op de tribune, en te kijken naar vermakelijk voetbal met veel strijd en passie!

Voor meer informatie over de verschillende pakketten kunt u contact opnemen met: tribune@svhalle.nl

Ook willen we graag een ‘Club van 100  voor de Tribune SV Halle’ oprichten. Leden, donateurs, supporters, voetballers en andere liefhebbers kunnen voor éénmalig € 100,- een stoeltje kopen. Hiermee help je bouwen aan onze tribune. Ook leden van de ‘Club van 100’ krijgen naamsvermelding op de tribune en op de website.

Opgeven voor de ‘Club’ kan op de intekenlijst in onze kantine, of via tribune@svhalle.nl

Er ontstaat enkel een financiële verplichting wanneer het project definitief doorgaat!

Hoe gaan we het bouwen?

Voor de calculatie zijn we uitgegaan van nieuwe materialen. Uiteraard zijn we zeer geïnteresseerd in gebruikte / goedkope materialen (bijvoorbeeld spanten). Ook kan dit meegenomen worden in een vorm van sponsoring. We hebben binnen onze vereniging veel handige kerels en slimme krachten. We proberen zoveel mogelijk met eigen mensen te doen. Ook hiervoor kunt u zich aanmelden via tribune@svhalle.nl

Alhoewel we nog in de haalbaarheidsfase zitten, kijken we nu al verder. We hebben al 1 hoofdsponsor en ca. 40 stoeltjes verkocht. Financieel zijn we dus al een mooi eindje op weg. Het doel is de opening ergens in september te kunnen doen, uiteraard met een wedstrijd, muziek, hapje en wat drankjes. In de aankomende maanden zullen we u informeren via de website, en in de kantine. Spreek ons gerust aan indien er vragen zijn.

Ook trots op onze mooie club? Draag dan ook uw steentje bij aan onze tribune!

Commissie Tribune voor SV Halle

Thijs ten Brinke (voorzitter)
    Robert Steketee
    Boris Bruil